توسعه و حمایت از کسب و کارهای کوچک

نمایشگاهی از عرضه محصولات خانگی در کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی برگزار شد.

به گزارش کاشان فردا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، در راستای توسعه و حمایت از کسب و کارهای کوچک و راه اندازی مشاغل خانگی و در جهت اطلاع رسانی و دسترسی کارآفرینان به منابع کتابخانه، نمایشگاهی از عرضه محصولات خانگی در کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی برگزار شد.

«نرگس زیارتی» کتابدار کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی در این باره گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) نسبت به اهتمام ویژه بر شعار مهار تورم و رشد تولید، هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه و حمایت از کسب و کارهای کوچک خانگی است‌. در این زمینه با اطلاع رسانی و دسترسی کارآفرینان به منابع کتابخانه و با هدف حمایت و تعامل با افرادی که صاحب کسب و کار خانگی هستند، طرحی با محوریت حمایت از مشاغل خانگی انجام شده و در حال حاضر این طرح در کتابخانه در حال اجرا است.

زیارتی افزود: روند کار بدین شکل است که ابتدا صاحبان مشاغل خانگی عضو و غیر عضو کتابخانه ، با درج آگهی در رسانه های مجازی کتابخانه شناسایی می شوند. پس از بررسی های لازم از شاغلین خواسته می شود پوستر و یا پست مربوط به محصولات خود را جهت تبلیغات برای کتابخانه ارسال کنند.

وی گفت: کتابخانه تبلیغات مشاغل را در رسانه های مجازی تحت اختیار خود اطلاع رسانی می کند و کار آفرین موظف می شود در قبال همکاری و تعامل با کتابخانه، محصولات خود را با تخفیف به اعضای کتابخانه عرضه کند پس برای معرفی شاخص تر و حمایت ویژه نمایشگاهی از عرضه محصولات به صورت دوره ای ( ماهانه یا فصلی) در محل کتابخانه عمومی برگزار خواهد شد.
این اولین نمایشگاه عرضه محصولات خانگی در کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی است.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.