توسعه زیرساخت‌های آزادراه کاشان – قم مطالبه مردم است

 فرماندار کاشان گفت: بهبود کیفیت ارائه خدمات و توسعه زیرساخت‌های آزادراه کاشان – قم، یکی از دغدغه‌های مسافران این مسیر به طور عام و خواسته شهروندان کاشان به‌طور خاص است.

 به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«محمد شریف زارعی»گفت: رفع مشکلات این مسیر از جمله روکش آسفالت، نصب نیوجرسی میانی، روشنایی و علائم راهنمایی و رانندگی از جمله ضرورت‌هایی است که مدیریت آزادراه متعهد شد ۲۰۰ هزار متر مربع روکش آسفالت به ارزش ۵۰ میلیون تومان را اجرایی کند.

وی گفت: نصب نیوجرسی با هدف حفظ امنیت رانندگی در این مسیر از دیگر ضرورت‌های مورد توجه است که مقرر شد قسمت‌های فاقد نیوجرسی از سوی مدیریت آزادراه تکمیل شود که برآورد می‌شود نصب هر کیلومتر نیوجرسی در حدود ۲میلیارد و پانصدمیلیون تومان هزینه دارد.

فرماندار کاشان گفت: تغییر سرمایه‌گذار آزادراه، یکی از راهکارهای بهبود کیفیت خدمات در آزادراه کاشان – قم  است که با توجه به تعهد دولت به صندوق بازنشستگی کشوری، مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای تسویه بدهی آن صندوق و جذب سرمایه‌گذار جدید در دستور کار قرار گیرد.

شریف زارعی گفت: صندوق بازنشستگی در قالب قرارداد “BOT ” از سال ۱۳۷۰ تکمیل زیرساخت‌های آزادراه کاشان – قم  را بر عهده گرفته است که این قرارداد برای این صندوق تاکنون زیان ده بوده و تعطیل شده است.

فرماندار کاشان گفت: رفع مشکل نقص‌های جاده‌ای و بهبود کیفیت خدمات آزادراه کاشان به قم با حضور مسئولان مربوط در تهران پیگیری شده است و اخیرا در جلسه با رئیس هیئت‌مدیره و مدیریت آزادراه در فرمانداری کاشان پیگیری شد.

وی بیان کرد: آزادراه کاشان – قم یک‌صد کیلومتر، مسافت دارد که تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های این محور برای مسافران مسیر تهران به جنوب کشور نیازمند اعتباری برابر با 50 میلیارد تومان است.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.