کشف بار ۱٠ میلیارد ریالی خرمای سرقتی توسط پلیس اردستان

اردستان-فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف بار ۱٠ میلیارد ریالی خرمای سرقتی توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

«سرهنگ مصطفی صادق زاده» در جمع خبرنگاران گفت: به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت محموله خرما در محور ترانزیت، مراتب از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به پلیس آگاهی و کلیه یگان‌های انتظامی تابعه شهرستان اردستان ابلاغ شد.

وی گفت: در این راستا مأموران پلیس آگاهی شهرستان، با همکاری مأموران کلانتری مهاباد پس از شناسایی و اخذ حکم قضائی، تعداد شش نفر متهم را شناسایی و محل اختفای اموال سرقتی را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: مأموران در بازرسی از محل‌های ذکرشده، بار خرمای مسروقه به ارزش ده میلیارد ریال را کشف و ضبط و به همراه متهمین به یگان انتظامی منتقل کردند.

صادق‌زاده بیان کرد: متهمین در بازجویی اولیه به بزه انتسابی و همچنین فروش اموال به دو فرد مال‌خر اعتراف کرده که مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام هماهنگی مجدد قضائی، دو فرد مال‌خر را در کمترین زمان دستگیر کردند.

وی گفت: اموال مکشوفه و وجه خسارت آن تحویل فرد مال باخته و متهمین نیز به همراه پرونده متشکله جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: پلیس در مسیر سالم سازی جامعه، از تمام توان خود استفاده کرده و به مجرمان اجازه جولان دادن را نخواهد داد و لازمه موفقیت در این امر، افزایش ایجاد ارتباط مردم با پلیس است.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.