رقابت ۶۳۲ داوطلب اردستانی در کنکور ۱۴۰۲

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان اردستان گفت: ۶۳۲ داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ از شهرستان اردستان ثبت‌نام کردند که بیشتر آن‌ها معادل ۲۵۸ نفر، در گروه علوم انسانی هستند.

 به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«سهیلا امیرجلالی»گفت : آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۲ در ۲ نوبت است که نوبت نخست آن روزهای پایانی دی‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و نوبت دوم آن در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: در آزمون سراسری نوبت دوم در شهرستان اردستان ۲۳۳ نفر در گروه علوم تجربی، ۲۵۸ نفر در گروه علوم انسانی، ۵۲ نفر در گروه علوم ریاضی، ۳۱ نفر در گروه زبان و ۵۸ نفر در گروه هنر به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان اردستان گفت: ۲۲۳ نفر از داوطلبان مرحله دوم کنکور را آقایان و ۳۴۱ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، گفت: با توجه به برگزاری آزمون در فصل گرم، همه تمهیدات لازم برای تأمین آسایش و آرامش داوطلبان در نظر گرفته شده است.

امیرجلالی گفت: داوطلبان از همراه داشتن هرگونه خوراکی و موارد غیرضروری خودداری کنند و صرفاً کارت شناسایی معتبر، مداد، پاک‌کُن و مدادتراش همراه خود داشته باشند. همچنین محلی جهت اسکان خانواده‌ها در محل برگزاری کنکور اردستان وجود ندارد.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود. صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیر آزمون گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی و در بعدازظهر آن روز آزمون گروه هنر برگزار خواهد شد.

روز پنجشنبه ۱۵ تیر نیز آزمون گروه علوم تجربی و بعدازظهر، گروه زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.