برپایی ۴ شب شادیانه به مناسبت عیدغدیر در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم چهار شب شادیانه در امامزاده هلال بن علی (ع) این شهر برپا می‌شود.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر«علی اکبر رضایی» با اشاره به فرارسیدن عید غدیرخم و برپایی جشن‌های مردمی به این مناسبت بیان کرد: در شهرستان آران و بیدگل نیز این مراسم‌ها با همکاری مواکب و مشارکت تشکل‌های مذهبی و مردمی برگزار می‌شود.

وی از برپایی کاروان غدیر از حرم امامزاده هاشم (ع) تا هلال بن علی (ع) خبر داد و گفت: تاکنون ۶۵ ایستگاه در مسیر منتهی به حرم مطهر حضرت هلال بن علی (ع) آران و بیدگل جانمایی شده است.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه منطقه کاشان و آران و بیدگل از قدیم الایام اهمیت ویژه ای برای سادات قائل بوده اند، گفت: یکی از برنامه‌های ویژه امسال برپایی چهار شب شادیانه غدیر در حرم مطهر حضرت هلال بن علی (ع) است.

وی بیان کرد: برای اولین بار سال گذشته همزمان با تهران، از حرم مطهر تا میدان امام حسن (ع) آران و بیدگل تجمعات شادیانه عید غدیرخم با حضور ۴۴ مجموعه برگزار شد.

رضایی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های امسال اطعام غدیر در حرم مطهر است، گفت: امسال هفت هزار اطعام در شب و روز عید غدیر خم خواهیم داشت که از مهمانان و همشهریان آران و بیدگلی پذیرایی خواهد شد.

او گفت: کاروان شادی غدیر با حضور جوانان هیئات مذهبی آران و بیدگل در سطح آران و بیدگل از امامزاده هاشم بن علی (ع) تا حرم مطهر هلال بن علی (ع) نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه در مدت زمان برگزاری شادیانه‌های عید غدیر خم در سطح این شهرستان ایستگاه‌های مختلفی برپا خواهد شد، گفت: این ایستگاه‌ها در حوزه‌های سلامت، فرهنگی، مهدویت، خادمیاران، مشاوره، شرح غدیر، فضیلت‌های غدیرفعالیت خواهند کرد.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.