شروع فاز سوم پروژه فاضلاب شهر جوشقان قالی

رئیس اداره آب و فاضلاب شهر جوشقان قالی از شهروندان شهر جوشقان خواست در اجرای فاز سوم پروژه فاضلاب این شهر با اداره آبفا همکاری کنند.

«سید رضا کرمانی» پروژه فاضلاب شهر جوشقان قالی را یکی از اساسی ترین و مهمترین نیازهای شهر عنوان کرد و گفت: با پیگیری های جناب آقای مهندس اسدی مدیرعامل محترم شرکت آبفای کاشان و همراهی جناب آقای فیروزی پور نماینده محترم مجلس، فاز سوم این پروژه بطول ۱/۲ کیلومتر در حال اجراست؛ اما این پروژه در بستر سنگی یکی از اصلی ترین خیابان های جوشقان اجرا می شود و مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم ایجاد می کند که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم، این فاز نیز به زودی پایان یابد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهر جوشقان قالی تصریح کرد: اصلاح شبکه آب شهر جوشقان در اولویت قرار داده شده است و امیدواریم بتوانیم مقدار پرت آب و یا به عبارتی آب بدون درآمد را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم و به استاندارد مطلوب برسیم.

کرمانی گفت: آبفا در شهر جوشقان ۲۲۰۰ انشعاب به مردم تقدیم کرده است. با توجه به اینکه در اوج گرما و زمان پیک مصرف آب قرار داریم، ولی در این منطقه قطعی آب برنامه ریزی شده نداشته ایم. مخزن آب جوشقان تکمیل شده و انشعابات نیز اصلاح شده است.

او استفاده بی رویه آب توسط مشترکان پر مصرف را یکی از مشکلات حوزه آب در شهر جوشقان دانست و گفت: متاسفانه برخی از مشترکان مصرف بالایی دارند که این موضوع تهدیدی برای منابع آبی منطقه در بلند مدت به حساب می‌آید. یکی از طرح های ما در جوشقان پیمایش مشترکان پر مصرف بوده است. البته اکثر مردم این منطقه مطابق با الگوی مشخص شده آب مصرف می کنند و امیدواریم مشترکان پرمصرف نیز الگوی مشخص شده را رعایت کنند تا حقی از سایرین ضایع نشود.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.