تمام اتیکت‌های مکالمات تلفنی در سامانه ۱۲۲ رعایت شود

قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفا:

قائم مقام مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کاشان نوع پاسخگویی کارکنان سامانه ۱۲۲ به درخواستهای شهروندان را در ایجاد تصویر مناسب از مجموعه این شرکت در افکار عمومی «بسیار موثر» دانست و گفت: علاوه بر سرعت در رسیدگی به درخواستهای شهروندان، باید تمام اتیکت‌ها و آداب مکالمات تلفنی نیز به صورت دقیق رعایت شود.

به گزارش روابط عمومی آبفای کاشان «سید محمد مسافری» در بازدید از مرکز ارتباطات ۱۲۲ آبفای کاشان تصریح کرد: برخورد محترمانه همکاران ما در مرکز ارتباطات ۱۲۲ نشان دهنده میزان احترام مجموعه شرکت به شهروندان و مصداق بارز تکریم ارباب رجوع است.

قائم مقام مدیرعامل آبفا، استفاده از ظرفیت مرکز ارتباطات ۱۲۲ توسط شهروندان را یک روند «برد-برد» برای آبفا و شهروندان دانست و گفت: شهروندان از طریق این سامانه می‌توانند مطالبات خود را به صورت شبانه‌روزی مطرح کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند. حذف مراجعه حضوری علاوه بر کاهش هزینه تردد، باعث جلوگیری از اتلاف وقت آنها می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه از سوی دیگر نیاز به استقرار نیرو در همه نقاط زیرمجموعه شرکت آبفا را مرتفع کرده و امکان نظارت بهتر بر شیوه رسیدگی بر مراجعات مردمی را نیز فراهم نموده است.

مسافری بر لزوم فرهنگ سازی بر پیگیری امور مربوط به حوزه آب و فاضلاب توسط سامانه ۱۲۲ تاکید کرد و گفت: ایام کرونا این فرصت را برای جامعه ایجاد کرد تا بیشتر با خدمات غیرحضوری آشنا شوند و از سوی دیگر فرهنگ استفاده از ظرفیت این نوع خدمات را نیز در مجموعه‌های اداری و خدماتی گسترش داد؛ اما باید برای آشنایی بیشتر شهروندان با این خدمات تلاش کرد. مدیر رابط عمومی آبفای کاشان گفت: یکی از تاکیدات ما در نشریه «آب نما» معرفی این سامانه به شهروندان است.

این رسانه هر ماه به صورت اختصاصی برای یکی از بخشهای شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل منتشر می‌شود. مرکز ارتباطات ۱۲۲ با استفاده از سیستم یکپارچه امداد رسانی در تمام سطح شهر امکان رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکلات آب و فاضلاب مشترکان شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را فراهم ساخته است و مشترکان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف کنند.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.