بیمارستان تأمین اجتماعی در کاشان راه‌اندازی شود

فرماندار ویژه کاشان گفت: تأسیس بیمارستان تأمین اجتماعی یکی از خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم شهرستان کاشان است که باید به زودی راه‌اندازی شود.

 به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر«محمدشریف زارعی» در نشست صمیمانه با اعضای کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و خانه کارگر کاشان گفت: تأسیس بیمارستان تأمین اجتماعی در کاشان یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان و جزو حقوق اولیه شهروندان محسوب می‌شود.

وی گفت: احداث این بیمارستان یکی از دغدغه‌های مهم فرمانداری است که تاکنون پیگیری‌ها بسیاری صورت گرفته که در سفر اخیر استاندار اصفهان به کاشان به این موضوع پرداخته شده است.

فرماندار ویژه کاشان در خصوص مشکلات حوزه کارگران و بازنشستگان بیان کرد: مسائل و مشکلات حوزه بازنشستگان به عنوان یک مسئله کلان کشوری در سطح سران قوای قضائیه، مجریه و مقننه و به عنوان یک سیاست مهم نظام برای حل آن در حال انجام است.

وی اجرای درست سیاست‌های نظام در بحث جوان سازی جمعیت را یکی از مباحث مهم دانست و در صورت عدم توجه به جوان‌سازی جمعیت، آینده کشور به جامعه‌ای سالمند و پیر تبدیل می‌شود که عزم همگانی در اجرای قوانین و جلوگیری از این بحران باید جدی گرفته شود.

زارعی گفت: موضوع بیمه و درمان را یکی از دغدغه‌های بازنشستگان در شرایط کهنسالی است. بازنشستگان و سالمندان چشم و چراغ خانه‌های ما هستند چراکه خود موجب جمع شدن فرزندان، نوه‌ها و نتیجه‌ها و در نتیجه عامل مهمی در تحکیم بنیان خانواده هستند که لازم است رسیدگی به مشکلات آنها در اولویت کاری دستگاه‌ها قرار گیرد.

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.