هشدار در خصوص وقوع ریزگردها در کاشان

مدیر بحران فرمانداری کاشان در خصوص وقوع ریزگردها در این شهرستان هشدار داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «هادی کاشانی نژاد»در جمع خبرنگاران با اشاره به اطلاعیه هواشناسی استان و اعلام سطح نارنجی در کاشان گفت: با توجه به فعال شدن کانون‌های ریزگردها، احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود جهت کاهش اثرات ناشی از آلاینده‌ها در سلامت جامعه از روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه تا روز جمعه ۳۰ تیر نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیر بحران فرمانداری کاشان گفت: شهروندان کاشانی تا حتی الامکان از خروج غیر ضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند.

وی در مورد بیماران قلبی و ریوی و مبتلایان به آسم گفت: این افراد از فعالیت در فضاهای باز پرهیز نموده و تا حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری کنند و در صورت تشدید علائم حتماً به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

کاشانی نژاد بیان کرد: تمامی ورزشکاران و شهروندان از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده‌روی در این شرایط و در هوای باز ممانعت کنند.

وی گفت: ماندن در ترافیک و استنشاق آلودگی ناشی از ریزگردها سرعت ابتلاء به آسم در کودکان را افزایش داده و موجب کاهش سطح اکسیژن خون می‌شود.

مدیر مرکز بحران فرمانداری کاشان گفت: افرادی که مجبورند در فضای باز فعالیت داشته باشند ماسک‌های ویژه‌ای به عنوان p1 و P2 را که در داروخانه‌ها عرضه می‌شود، تهیه کنند.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.