اولین جلسه ممیزی مراقبتی تمدید گواهینامه بین المللی مدیریت انرژی آبفای کاشان برگزار شد

  • مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آبفای کاشان از برگزاری اولین جلسه ممیزی مراقبتی گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد 2018: 50001 ISO این شرکت، جهت تمدید برای یک سال دیگر خبر داد.

«محمد رضا اسدی» گفت: ممیزی مراقبتی یک ممیزی دوره‌ای برای سنجش میزان برآورده شدن الزامات استاندارد است که توسط ممیز شخص ثالث انجام می‌شود و هدف آن نظارت بر سازمان برای رعایت الزامات استاندارد ایزو است. دامنه کاربرد گواهی نامه شامل فرایندهای آب رسانی، تولید، انتقال، ذخیره سازی، توزیع، جمع آوری و تصفیه فاضلاب و ساختمان های اداری است که بر اساس آن، استفاده از سیستم‌های مدیریت انرژی به منظور بهینه سازی مصرف، بروزرسانی تجهیزات انرژی، ارتقاء راندمان تاسیسات، استفاده از انرژی پاک و همچنین آموزش اثربخش و مستمر نیروی انسانی الزامی است.

وی تمدید گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت انرژی شرکت آبفای کاشان را نشان دهنده اهتمام ویژه این شرکت به موضوعات محیط زیستی دانست و گفت: شرکت آبفای کاشان سال گذشته در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود در خصوص حفظ محیط زیست و مقابله با تغییرات اقلیمی و استفاده بهینه و موثر از انرژی موفق به دریافت این گواهینامه شده بود.

اسدی تصریح کرد: مسئولیت کسانی که در زیرمجموعه وزارت نیرو فعالیت می‌کنند، در قبال مسائل محیط زیستی نسبت به سایر هم وطنان مضاعف است و مردم به حق از ما انتظار دارند که الگوهای عملی مصرف بهینه انرژی باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.