توزیع جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند کاشان به ارزش200میلیون تومان

معاون خدمات اجتماعی مدیریت کانون رضوی کاشان گفت: بیش از 200میلیون تومان جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر«عباس اشعریون»با اشاره به رسالت‌های کانون‌های خدمت رضوی در کشور بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف تعریف شده برای این کانون‌ها ارائه خدمات مطلوب اجتماعی به مردم به خصوص نیازمندان است.

وی با بیان اینکه به این منظور برنامه‌های متعددی در دفتر منطقه‌ای کاشان در حال انجام است، گفت: تهیه و توزیع جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند یکی از این خدمات است که با کمک خیرین و آستان قدس رضوی منطقه بزرگ کاشان در حال انجام است.

معاون خدمات اجتماعی مدیریت کانون رضوی کاشان با اشاره به اینکه امسال تاکنون پنج سری جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند تهیه و توزیع شده است، بیان کرد: این جهیزیه‌ها با کمک و مساعدت خیرین و آستان قدس رضوی تهیه شده و برای آن اعتباری بالغ بر 200میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای هر سری جهیزیه 40میلیون تومان هزینه شده است، گفت: یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز اقلامی بوده است که این جهیزیه‌ها را تشکیل می داده است.

اشعریون همچنین با اشاره به راه اندازی چایخانه دائمی امام رضا (ع) در پارک مدنی کاشان بیان کرد: این چایخانه هر شب میزبان محبان و علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت است.

وی گفت: هر ارگان، مجموعه و یا هیئت فرهنگی مذهبی که بخواهد در این چایخانه انجام وظیفه کند می‌تواند با هماهنگی قبلی و تأمین هزینه‌ها و نیروی انسانی مورد نیاز این مهم را انجام دهد.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.