می‌توانیم برای کودکان به هیئت‌ها خوراک فکری ارائه کنیم‌

فاطمه سادات اصفهانیان: کودکان و نوجوانان از اصلی‌ترین گروه‌هایی هستند که در دسته‌های هیئت‌های محرم شرکت می‌کنند.کانون پرورش فکری کودک و نوجوان متولی آموزش های اخلاقی و فرهنگی در این گروه سنی به شمار می‌رود.

«فاطمه سادات اصفهانیان» مسئول شعبه ۲ کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در گفت وگو با کاشان فردا گفت : باتوجه به اینکه برخی از کودکان هنوز درکی از برنامه‌های محرم، روضه‌خوانی ها ، مراسم و جلسات ندارند کانون پرورش فکری می‌تواند در این زمینه با هیئت‌ها همکاری کند.

او افزود : به دلیل مشغله‌های کانون در برگزاری کلاس‌های تابستانه و نیروی محدود این اداره متاسفانه نمی‌توانیم مجری برگزاری بخشی از برنامه هیئت متناسب با کودکان و نوجوانان باشیم اما می‌توانیم با ارائه خوراک فکری مانند شعر و کتاب با هیئت ها را در این زمینه همراهی کنیم.

مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کاشان با اشاره به فعالیت های کانون پرورش فکری در ایام محرم گفت: کانون موضوعات محرم را به صورت غیرمستقیم به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند. موضوعاتی مانند ایثار ، کمک و مهربانی در محورهای روخوانی کتاب، داستان نویسی، شعرخوانی و بررسی شخصیت برگزار می‌شود.

اصفهانیان گفت : این موضوعات در محورهای روخوانی کتاب ، داستان نویسی ، شعرخوانی و بررسی شخصیت برگزار می‌شود.

اصفهانیان گفت : کودکان و نوجوانان علاقمند در سنین ۷ تا ۱۶ سال می‌توانند با مراجعه به کانون پرورش فکری در هر دو شعب در کانون ثبت نام کنند.

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.