تکمیل ۳۹ طرح صنعتی شاخص در کاشان هدف‌گذاری شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان گفت: در سال جاری تکمیل ۳۹ طرح صنعتی و معدنی شاخص با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان هدف‌گذاری شده است.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایرنا«مجید برازنده»گفت: با تکمیل این طرح‌ها برای3100 نفر در کاشان شغل ایجاد می‌شود.
وی بیان کرد: این طرح‌ها به طور میانگین بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تمرکز بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و صنایع معدنی کاشان با اولویت طرح‌های شاخص و مهم در سال جاری است.
رییس صمت کاشان از صدور ۶۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۸ هزار میلیارد ریال و اشتغال 3155 نفر در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۱۳۹ جواز تاسیس صنعتی نیز با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲۸ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ هزار نفر در ‌کاشان صادر شد.
وی گفت: تاکنون در کاشان بیش از ۸۵۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۰۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال به طور مستقیم برای ۳۵ هزار نفر صادر شده و ۸۰ واحد صنعتی بزرگ، ۲۲۰ واحد صنعتی متوسط و ۵۰۰ واحد صنعتی کوچک و ۱۳۰ معدن فعال در این شهرستان وجود دارد.
برازنده تولید انواع فرش ماشینی و انواع نخ و پارچه و محصولات نساجی،گلاب و عرقیات، انواع محصولات آهنی و فولادی و مسی، محصولات فرآوری شده معدنی، انواع لنت ترمز، انواع ظروف چینی و اوپال، خودرو سواری، لوله های چدنی، انواع کمک ذوب، خاک های صنعتی، پانل‌های خورشیدی، محصولات سلولزی، ماشین آلات صنعتی، تجهیزات ایمنی، انواع شوینده و پاک کننده، انواع محصولات چوبی، انواع تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی، دارو و تجهیزات پزشکی، انواع قطعات و لوازم لاستیکی و پلاستیکی و غیره را از مهمترین محصولات تولیدی کاشان عنوان کرد.
کاشان با داشتن پنج شهرک، چهار ناحیه صنعتی، چهار منطقه صنعتی با مساحت حدود 3000 هکتار اراضی در اختیار و 2500 هکتار زمین صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی و با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و راه و راه آهن دسترسی آماده سرمایه‌گذاری است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.