تعطیلات گذشته، بیش از ۱۲۰ مگاوات صرفه‌جویی انرژی برق در استان اصفهان داشته است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از صرفه‌جویی ۱۲۰ مگاواتی برق در استان اصفهان در مدت تعطیلی دو روز گذشته خبر داد.

 

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایرنا«منصور شیشه‌فروش»بیان کرد: طی ۲ روز گذشته ستاد مدیریت بحران اصفهان آماده‌باش و در حال بررسی حوادث ناشی از گرمای هوا بوده است.

شیشه‌فروش در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوا طی ۲۴ ساعت آینده در استان اصفهان گفت: پیش‌بینی شده گرمای هوا همچنان برقرار باشد و این روند تا شنبه و نیز روزهای آینده پایدار و خیزش گرد و غبار تا پایان مرداد ماه در استان اصفهان ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: طی دو روز گذشته؛ کاشان، آران و بیدگل، بادرود، زواره، اردستان و خور و بیابانک دمای هوای بین ۴۹ تا ۴۵ درجه و شهر اصفهان دمای هوای بین ۴۰ تا ۴۱ درجه را تجربه کرده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اصفهان بسیار مظلوم و همیشه مورد آماج مطالبات کشور در موقع بحران قرار می‌گیرد اما به هنگام یاری و کمک‌خواهی، به این استان متاسفانه نگاه ملی نمی‌شود که در این زمینه نگاه ویژه وزارت نیرو را می‌طلبد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی مناطق شرق، شمال، جنوب و مرکز استان احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک محلی وجود دارد که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۴۰ درجه بالای صفر و کمینه آن به ۲۲ درجه بالای صفر می‌رسد و آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا کمی ابری و در ساعات اولیه شب گاهی وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.