پنج گروه سرقت احشام در استان اصفهان دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری پنج گروه سرقت احشام در سالجاری در این منطقه خبر داد وگفت : با اجرای طرح های مقابله با سارقان، سرقت دام در استان اصفهان کاهش یافته است.

 

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایرنا«سرهنگ حسین ترکیان» روز شنبه بیان کرد: دستگیری گروه‌های سرقت احشام در پی اجرای طرح کاهش سرقت در” قرارگاه مقابله با سرقت” استان اصفهان انجام گرفت.

وی گفت: افزایش قیمت گوشت سبب افزایش سرقت احشام در یک سال اخیر در استان اصفهان شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: اغلب سارقان فعال در این زمینه در زمره مجرمان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری و دارای تکرار جرم هستند و با بررسی‌های صورت گرفته تعدادی از آنها حین مرخصی از زندان مرتکب جرم مجدد شده اند.

وی گفت: بیشتر سرقت احشام در شهرستان‌های شاهین شهر، برخوار، کاشان، آران و بیدگل، سمیرم، نطنز، اردستان، شهرضا، فریدون‌شهر، اصفهان تیران و کرون، فلاورجان نجف آباد و خمینی شهر گزارش شده است.

سرهنگ ترکیان بیان کرد:در سال جاری شاهد رشد ۳۰ درصدی کشفیات سرقت احشام در سطح استان بوده‌ایم و با توجه به شناسایی و انهدام پنج باند بزرگ از سارقین احشام در سطح استان روند وقوع سرقت‌ها به شدت کاهش یافته است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ۹۵ درصد سرقت‌های احشام اعلام شده در سال جاری مربوط به سرقت گوسفند میش و بز بوده است.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.