اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان در اردستان

سرمربی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران بیان کرد: آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی در اردستان در حال برگزاری است.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«حسین نجاتی»گفت: آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی در اردستان از تاریخ ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا ۱۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ورزشکاران تیم از آمادگی نسبی برخوردار هستند و تلاش خواهیم کرد تا در روزهای باقیمانده و اعزام به مسابقات به آمادگی صد در صد برسند تا بتوانند در مسابقات برای ایران افتخارآفرینی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران با بیان اینکه در این اردو ۸ نفر ورزشکار پسر در بخش پومسه رو و ۷ نفر ورزشکار دختر حاضر هستند، بیان کرد: هفتمین دوره مسابقات نوجوانان پومسه و پنجمین دوره مسابقات نونهالان تکواندو پومسه آسیا از ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه در لبنان برگزار خواهد شد. اکثر این ورزشکاران برای بار اول است که در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد، ولی از قابلیت تکنیکی خوبی برخوردار هستند.

نجاتی با تشکر از میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت تکواندو اردستان، گفت: در اردستان بهترین شرایط برای ملی پوشان فراهم شده است که امیدواریم نتیجه این اردوی آماده‌سازی افتخارآفرینی ورزشکاران در مسابقات آسیایی باشد.

وی هدف از برگزاری این اردو را آمادگی تکواندوکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی در شهر بیروت عنوان کرد و گفت: ایران در این مسابقات با وجود حضور تمام قدرت‌های آسیا و دنیا، از مدعیان اصلی خواهد بود.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.