تامین روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل

- فرماندار آران و بیدگل از تامین روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر«علی اکبر رضایی »یکی از مهمترین معضلات و مشکلات شهرستان آران و بیدگل در بخش راه‌ها است، گفت: طی ماه‌های گذشته سعی کرده این با جذب اعتبارات لازم مقداری از مشکلات این حوزه را مرتفع کنیم.

وی گفت: یکی از این مشکلات مربوط به تأمین روشنایی راه‌های شهرستان است، محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل یکی از محورهای مواصلاتی بود که برای تأمین روشنایی آن پیگیری‌های لازم از طرف دستگاه‌های مربوطه انجام شد.

فرماندار آران و بیدگل در مورد خرید ملزومات و اجرای سیستم روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل گفت: این پروژه با همکاری فرمانداری، شهرداری ابوزیدآباد و دهیاری ریجن انجام شد.

وی در راستای افزایش ایمنی محورها، ایجاد روشنایی در اولویت کاری اداره راه و شهرسازی و فرمانداری آران و بیدگل قرار دارد،گفت: هم‌اکنون خرید و اجرای سیستم روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل نصب شده است.

رضایی عنوان کرد: در ۲/۵ کیلومتر از این مسیر، کابل کشی، تهیه فونداسیون، تهیه پایه و نصب چراغ اجرا شده است.

وی گفت: تهیه فونداسیون پیش ساخته و اجرا سیستم روشنایی از تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان می‌باشد، برای این پروژه ۱/۵ میلیارد تومان هزینه شده است و محور ریجن- ابوزیدآباد بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.