بیمارستان اردستان به دستگاه «ام آر آی» نیاز دارد

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: دستگاه ام آر آی از خواسته‌ها و نیازهای مبرم مردم این شهرستان در بخش سلامت و درمان است که باید تأمین و در بیمارستان اردستان راه‌اندازی شود.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«سید حامد روحانی»بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با توجه به نیاز شهرستان، پزشک متخصص جراح گوش حلق بینی به کادر پزشکان متخصص بیمارستان اردستان اضافه شد و از این پس تمام اعمال مربوط به این بخش در بیمارستان انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین با اضافه شدن یک متخصص زنان و زایمان به کادر پزشکان بیمارستان شهید بهشتی اردستان تعداد متخصص زنان به سه نفر افزایش یافت و اکنون در تمام روزهای هفته متخصص زنان و زایمان در بیمارستان حضور خواهند داشت.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای حضور پزشکان متخصص در بیمارستان اردستان فراهم شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و زیرساخت‌های مناسبی که در بیمارستان وجود دارد، اکنون حدود ۲۸ پزشک متخصص در طول یک هفته بیماران را ویزیت می‌کنند.

راه‌اندازی کلینیک ویژه در بیمارستان شهید بهشتی اردستان

روحانی بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده و به منظور گسترش خدمات تخصصی مجوزهای لازم جهت راه‌اندازی کلینیک ویژه در بیمارستان شهید بهشتی اردستان دریافت شده است و به زودی به‌صورت صبح و بعدازظهر پزشکان متخصص در درمانگاه بیمارستان خدمات‌دهی خواهند کرد.

وی گفت: اکنون بسیاری از عمل‌های جراحی در بیمارستان اردستان انجام می‌شود و طبیعتاً اعزام‌های بیمار به شهرستان‌های اطراف به کم‌ترین میزان ممکن رسیده است و همشهریان مجبور نیستند برای موارد پزشکی به شهرهای اطراف سفر کنند مگر اینکه موضوع بسیار خاصی وجود داشته باشد.

روحانی با بیان اینکه به‌صورت هفتگی بیماران زیادی از شهرها و روستاهای اطراف به بیمارستان شهید بهشتی اردستان مراجعه می‌کنند، بیان کرد: بیمارستان اردستان از لحاظ پزشک متخصص تکمیل است و تنها پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب و بخش ام آر ای کمبود این مرکز درمانی است.

روحانی راه‌اندازی بخش اِم آر آی در بیمارستان اردستان را یکی از خواسته‌ها و نیازهای مبرم مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی این بخش تمام اعمال مغز و اعصاب انجام خواهد شد. امیدواریم با همراهی مسئولان شهرستان و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأمین و در بیمارستان اردستان راه‌اندازی شود.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه خدمت رسانی تکریم ارباب رجوع و مراجعه کنندگان از اهداف اصلی کارکنان و کادر درمان این بیمارستان است،بیان کرد: این بیمارستان از لحاظ نیروی انسانی، پزشکان متخصص و تجهیزات وضعیت بهتری نسبت به دیگر شهرستان‌های استان دارد.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.