تیم‌های برتر مسابقات مینی فوتبال «جام ایرانیان» در کاشان مشخص شد

تیم‌های برتر از میان چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات مینی فوتبال در کاشان معرفی شدند.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات کاشان تحت عنوان «جام ایرانیان» بزرگداشت حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) از سری برنامه‌های مدیریت ورزش و تندرستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با قهرمانی تیم آذرخش سن سن در زمین چمن مصنوعی بوستان ملل به پایان رسید.

این مسابقات با حضور ۱۵ تیم و به مدت سه هفته در رده سنی ۱۵ سال به بالا ویژه آقایان زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی استان و کشور با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی کاشان برگزار شد که تیم آذرخش سن سن با نتیجه شش بر یک بر تیم شهدای برزآباد غلبه کرد و توانست در این رقابت‌ها، قهرمان مسابقات مینی فوتبال محلات کاشان شود و جوایز حضور در مسابقات مینی فوتبال محلات استان را کسب کند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مدیران و مسئولین، پیشکسوتان رشته فوتبال و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار و از تیم‌های اول و دوم با اهدا کاپ و لوح قهرمانی و همچنین از عوامل اجرایی مسابقات با اهدا لوح، تقدیر شد.

هویت بخشی به توانایی‌ها و استعدادهای نوجوانان و جوانان ساکن در محلات، بازگشت شور و هیجان به محلات، ایجاد زمینه تحرک برای انجام فعالیت‌های ورزشی، ارتقا نشاط و سلامتی و گسترش و توسعه ورزش همگانی از اهداف این رویداد ورزشی عنوان شده است.

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.