کاشان نایب قهرمان مسابقات رول بال کشور شد

تیم منتخب کاشان در مسابقات قهرمانی اسکیت رول بال دسته‌جات آزاد مردان کشور عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر مسابقات قهرمانی اسکیت رول بال دسته جات آزاد مردان ایران در شهرستان آمل برگزار و با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که به مدت دو روز با حضور هفت تیم برگزار شد، تیم‌های هرمان آلفا خوزستان، گلسرام یزد، هیئت اسکیت مازندران، منتخب کاشان، سایمان تبریز، آپادانا خوزستان و اسپادانا اصفهان در دو گروه چهار و سه تیمی در سالن غدیر شهرستان آمل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان دور مقدماتی، نماینده کاشان با نتیجه هفت بر چهار بر تیم سد اسپادانا اصفهان غلبه کرد و به فینال این دوره از مسابقات راه یافت، همچنین تیم هیئت مازندران مقابل هرمان آلفا خوزستان با نتیجه چهار به سه شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رسید.

در دیدار فینال، تیم هرمان آلفا خوزستان مقابل نماینده کاشان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم هیئت اسکیت مازندران مقابل نماینده اصفهان با نتیجه چهار بر سه پیروز شد و به جایگاه سوم دست یافت.

پس از پایان مسابقات قهرمانی اسکیت رول بال دسته‌جات آزاد مردان کشور، تیم هرمان آلفا خوزستان در جایگاه نخست قرار گرفت و منتخب کاشان نایب قهرمان این رویداد ورزشی شد و تیم هیئت مازندران در جایگاه سوم قرار گرفت.

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.