پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اعطای بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام‌های دانشجویی در یک سال گذشته به سه هزار و ۱۳۱ نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«اشرف مظاهری»بیان کرد: وام‌های دانشجویی از جمله تسهیلاتی است که صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت رفع بخشی از نیازهای مالی و تحصیلی دانشجویان در قالب وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

وی گفت: وام‌های دانشجویی در پنج گروه تحصیلی، ضروری، ازدواج، ودیعه مسکن و شهریه دسته‌بندی می‌شود که دانشجویان نیز بر مبنای ماهیت هر وام، با توجه به وضعیت تأهل و مقطع تحصیلی، مبلغی را دریافت می‌کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: وام تحصیلی به ارزش ۵۳ میلیارد و ۱۰۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به ۲۲۴۷ نفر و وام ضروری عادی نیز به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال  به ۵۹۶ دانشجو تعلق گرفته است.

مظاهری گفت: وام ازدواج به ۶۶ نفر از دانشجویان به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پرداخت ۳۰ فقره وام ودیعه مسکن به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال  و ۱۱فقره وام تولد فرزند با اعتبار ۷۲۰ میلیون ریال به دانشجویان از دیگر خدمات دانشگاه علوم پزشکی کاشان بوده است.

وی بیان کرد: پرداخت وام شهریه به ۶۶ نفر از دانشجویان به مبلغ دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال، وام بیمه تأمین اجتماعی به ۳۲ نفر، وام درمانی تکمیلی به ۲۵ نفر و وام دستیاری ویژه دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران به ۵۷ نفر اختصاص یافته است.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.