اجرای سیستم نوین آبیاری تجمیعی کم فشار در اردستان

مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت: سیستم نوین آبیاری تجمیعی کم فشار همراه با تیپ گروه کشاورزی اسلام آباد اردستان در حال اجراست.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر«محمد امینی» در جمع خبرنگاران بیان کرد: جهاد کشاورزی اردستان حدود ۱۲ مورد جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان انجام شد که ۲ مورد آن منجر به صدور حکم تخریب شده است.

وی گفت: حدود ۳۶ مورد واگذاری انشعابات آب، برق و گاز به واحدهای دامداری در شهرستان اردستان درخواست بوده که حداقل با تعداد ۲۰ مورد براساس بازدید و بررسی‌های انجام شده، موافقت شد.

مدیر جهاد کشاورزی اردستان با اشاره به بازدید ۲۶ مورد از قنوات دهستان، بیان کرد: تعداد ۱۵ مورد بازدید از باغات بهره‌برداران و کلاس‌های آموزشی توسط جهاد کشاورزی اردستان برگزار شده همچنین نظارت بر لایروبی قنات خسرو شاه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی به مبلغ ٤٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال انجام شده است.

امینی با اشاره به جذب بودجه سفر ریاست جمهوری، بیان کرد: خرید لوله و لوله گذاری انتقال آب روستای کچورستاق به مبلغ بیش از ۷۳۹ میلیون تومان و مرمت و بازسازی قنوات محمدآباد موغار و علی آباد دچان زواره به مبلغ بیش از ۴۳۸ میلیون تومان صورت گرفته است.

وی گفت: صدور و تمدید پروانه کسب دامداری که با توجه به فعال بودن دامداری، پلاک و بیمه معتبر بررسی می‌شود، از طریق واحد امور دام مدیریت تعداد ۴۰ مورد انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت: تعداد ۳۰ مورد درخواست آب کمکی (حمل با تانکر) برای واحدهای دام و طیور از طریق نامه نگاری با اداره آب و فاضلاب جهت شرب و بهداشت این واحدها صورت گرفته است.

امینی بیان کرد: تعداد ۳۰ مورد بازدید از شرکت تعاونی‌های توزیع خوراک دام شهرستان جهت رصد و پایش نهاده‌ها انجام شده همچنین ۱۰ دوره آموزشی جهت پیشگیری از سرقت از دامداری‌های شهرستان برگزار شده است.

وی بیان کرد: سیستم نوین آبیاری تجمیعی کم فشار همراه با تیپ گروه کشاورزی اسلام آباد چهارمیل به میزان حدود ۱۱۴ هکتار توسط پیمانکار در حال اجرا است.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.