۷۵ درصد مردم آران و بیدگل تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

فرماندار آران و بیدگل گفت: بیش از ۷۵ درصد مردم این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر«علی اکبر رضایی» ضمن اشاره به فرارسیدن هفته دولت بیان کرد: خدمتگزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان آران و بیدگل موظف هستند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه مسائل بهداشتی و درمانی یکی از موضوعات دارای اولویت در شهرستان آران و بیدگل است، گفت: آران و بیدگل حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۸۳ هزار نفر آن یعنی بیش از ۷۵ درصد مردم این شهرستان تخت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به فعالیت پلی کلینیک تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان بیان کرد: با توجه به درخواست‌ها و مطالبات مردم شیفت عصر این پلی کلینیک با خدماتی همانند شیفت صبح همزمان با هفته دولت شروع به فعالیت کرده است.

وی گفت: این مهم در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم به ویژه بیمه شدگان تأمین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل انجام گرفته است.

رضایی بیان کرد: برخورداری از تأمین اجتماعی و تأمین نیازها و خدمات بهداشتی مردم یکی از مهمترین وظایف حاکمیتی است که باید بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی پوشش بیمه‌های اجتماعی را برای تمامی مردم و آحاد جامعه فراهم کنیم.

وی گفت: پلی کلینیک حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل در حال حاضر با برخورداری از پزشک عمومی، خدمات مامایی، دندانپزشکی، رادیولوژی دندان، نوار قلب، تزریقات، پانسمان و داروخانه به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خدمات رایگان می‌دهد.

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.