امکان آموزش حین کار در مدارس آموزش از راه دور وجود دارد

مدیر شرکت تعاونی آموزش از راه دور رشد امکان آموزش حین کار در مدارس آموزش از راه دور وجود دارد گفت: افراد مشغول به کار نیز در حین کار می‌توانند آموزش ببیند که باید برای تحصیل، از مدارس آموزش از راه دور استفاده کنند.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «حسین باقری»در جمع خبرنگاران بیان کرد: از نظر دولت دانش آموز لازم التعلیم دانش آموزی است که سن ۶ تا ۱۸ سال داشته باشد و مطابق قانون اساسی دولت مکلف است دانش آموزان این بازه سنی را رایگان مورد تعلیم و تربیت قرار دهد.

وی گفت: از اوایل انقلاب تاکنون حدود ۱۴ میلیون نفر دانش‌آموز قبل از سن ۱۸ سالگی یا همان سن لازم التعلیم ترک تحصیل کرده‌اند که برای بازگرداندن این دانش‌آموزان به تحصیل از سال ۱۳۸۴ به پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب وزارت آموزش و پرورش، مدارس آموزش از راه دور تأسیس شد.

مدیر شرکت تعاونی آموزش از راه دور رشد اردستان بیان کرد: افراد مشغول به کار نیز در حین کار می‌توانند آموزش ببیند و درواقع اکنون برخی کارخانه‌ها برای برندسازی و افزایش کیفیت کاری‌، از کارگران خود درخواست دارند سطح سواد و مدرک تحصیلی خود را ارتقا دهند که این افراد می‌توانند از مدارس آموزش از راه دور استفاده کنند.

باقری بیان کرد: آموزش‌های مدارس از راه دور متنوع است و امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آموزش‌های مجازی، علاوه بر آموزش حضوری، امکان برگزاری آموزش و امتحان به صورت آنلاین وجود دارد

وی گفت: حدود ۸۰ دانش آموز پسر و ۳۰ دانش آموز دختر در تعاونی آموزشی از راه دور شهرستان اردستان تحصیل می‌کنند.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.