هدف‌گذاری مدیریت شهری ارتقای کیفیت وضعیت موجود است

شهردار اردستان بیان کرد: شهرداری اردستان برنامه‌ای برای گسترش محدوده شهری و یا احداث خیابان‌های جدید ندارد و هدف‌گذاری مدیریت شهری ارتقای کیفیت وضعیت موجود است.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«معین مهدانیان» گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرداری اردستان اکنون بیش از ۱۰ برنامه اصلی را در اولویت کاری خود قرار داده است و تلاش خواهیم کرد در ادامه خدمات ارائه شده تا قبل از فصل سرما بسیاری از آنها را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم شهرداری،گفت: اضافه کردن ست بازی کودکان در پارک‌های اصلی، ترمیم آسفالت معابر سطح شهر به منظور سهولت تردد، تکمیل آسفالت محلات با اولویت بافت فرسوده، خط‌کشی معابر و خیابان‌های اصلی و خطوط عابر پیاده به منظور استقبال از ماه مهر، جدول‌گذاری بلوارهای جدیدالاحداث شهر از جمله برنامه‌های در حال اجرای شهرداری اردستان است.

شهردار اردستان همچنین کف فرش پیاده‌رو خیابان‌های اصلی، اجرای عملیات سنگ‌فرش راسته‌ بازار روز و ورودی مسجد جامع، اجرای عملیات بهسازی پارک‌های محله‌ای، آغاز عملیات روشنایی بلوارهای ورودی شهر و کانیو گذاری کوچه‌ها و معابر سطح شهر با اولویت محلات کم برخوردار را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان کرد.

مهدانیان بیان کرد: برنامه‌های اجرایی شهرداری اردستان به سمتی خواهد بود تا بتواند حداقل‌ها را در نقاط مختلف شهر ایجاد کند تا حداقل عقب‌ ماندگی‌های حوزه مدیریت شهر را تا حدودی جبران کنیم.

شهردار اردستان با بیان اینکه شهرداری برنامه‌ای برای گسترش محدوده شهری و یا احداث خیابان‌های جدید ندارد و هدف‌گذاری مدیریت شهری ارتقای کیفیت وضعیت موجود است، گفت: وضعیت موجود مدیریت شهری اردستان در بعضی از بخش‌ها بسیار اسفناک است و شهروندان از حداقل‌های خدمات برخوردار نیستند.

وی بیان کرد: کیفیت مدیریت شهری در اردستان باید به حدی رشد کند که این شهر را به‌عنوان مرکز شهرستان مطرح کند. اکنون نیازی به گسترش محدوده شهر نیست و باید کیفیت وضعیت موجود بسیار تغییر و افزایش یابد.

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.