کشف ۴۲۰ لیتر بنزین قاچاق توسط یگان امداد اردستان

فرمانده انتظامی اردستان از توقیف دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، کشف ۴۲۰ لیتر بنزین قاچاق و دستگیری سه نفر متهم توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر«سرهنگ مصطفی صادق زاده» شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت، مراتب از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی ابلاغ شد.

وی گفت: در این راستا مأموران یگان امداد شهرستان اردستان در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار ۴۲۰ لیتر بنزین قاچاق را کشف و ضبط و به همراه سه نفر متهم به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ صادق زاده گفت: هر دو خودرو در پارکینگ متوقف، بنزین قاچاق مکشوفه تحویل نماینده شرکت نفت و متهمین نیز جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی داده شدند.

وی بیان کرد: پلیس در راستای اجرای مأموریت‌های خود از هیچ کوششی دریغ کرد و با افرادی که اقدام به قاچاق سوخت و کالا می‌نمایند به صورت جدی برخورد می‌کند.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.