جمع‌آوری ۸۵ هزار کیلوگرم پسماند از فاز ۲ ناجی‌آباد کاشان

شهردار کاشان گفت: طی یک هفته ۸۵ هزار کیلوگرم پسماند از منطقه فاز ۲ ناجی آباد کاشان جمع آوری شد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «کیومرث محمدپور» بیان کرد: تصحیح و جمع‌آوری نخاله ساختمانی از ۱۵ هزار مترمربع زمین بایر منطقه فاز ۲ ناجی‌آباد کاشان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه جمع‌آوری پسماندهای خانگی و صنعتی به عنوان یکی از فعالیت‌های خطیر شهرداری‌هاست گفت: موفقیت در این موضوع، رابطه مستقیم با رضایت شهروندان و ارتقا کیفیت زیستی و بهداشتی در شهر دارد و در بعضی از مناطق مانند شهرک‌های جانبی اهمیتی دو چندان و می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به زندگی شهروندان و شهرداری‌ها وارد کند.

شهردار کاشان گفت: با تأکیدات انجام شده برای تنظیف و جمع‌آوری پسماند شهری، مناطق پنجگانه شهرداری کاشان رصد شده و بر اساس ضرورت رسیدگی اولویت بندی شده است.

وی بیان کرد: به دلیل عدم توجه قبلی و درخواست‌های شهروندان فاز دو ناجی‌آباد دارای شرایط بحرانی بود که به عنوان نخستین نقطه در دستور کار قرار گرفت.

محمدپور با بیان اینکه روزانه حدود ۴۸ تن پسماند از منطقه دو شهرداری کاشان تحویل سکوی زباله می‌شود گفت: از این حجم مشخص شده ۱۸ تن سهم فاز دو ناجی‌آباد است (۱۰ تن زباله خانگی و هشت تن پسماند خانگی) که به صورت روزانه در حال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود شهرک فاز دو ناجی‌آباد و عدم رسیدگی‌های اخیر، طی یک عملیات اجرایی و با همکاری سازمان خدمات موتوری و پرسنل تنظیف در هفت روز، حدود ۸۵ هزار تن پسماند خانگی و ساختمانی از سطح شهرک جمع‌آوری شد.

شهردار کاشان گفت: در این راستا حدود ۵۰ زمین بایر به متراژ ۱۵ هزار مترمربع نیز تصحیح و پاک‌سازی شد تا منظر شهری نیز بهبود یابد.

وی بیان کرد: با پایان این عملیات طی روزهای آیند امیدواریم سطح کیفیت خدمات‌دهی و خدمت‌رسانی به شهروندان این منطقه به سطح استاندارد رسیده و رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

محمدپور گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته و حضور فعال مأموران پسماند در سطح شهرک فاز دو ناجی‌آباد به خاطیان، اخطار داده و برخورد می‌شود و در صورت تکرار ضمن جرایم نقدی به مراجع زیربط جهت رسیدگی معرفی خواهند شد تا از تضییع حقوق دیگر شهروندان و شهرداری جلو گیری شود.

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.