کشتی گیر کاشانی قهرمان جهان شد و تیم ملی را هم نایب قهرمان جهان کرد

کسب عنوان قهرمانی کشتی گیر کاشانی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2023 قرقیزستان سبب شد تیم ملی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران به عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهان برسد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری پیام کاشان با قهرمانی «علیرضا رمضانی» کشتی گیر جوان کاشانی در وزن 57 کیلو گرم مسابقات کشتی آزاد جهان قرقیزستان موفق شد به مقام نایب قهرمانی جهان برسد و با این عنوان قهرمانی تیم ملی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
علیرضا رمضانی قهرمان جوان طلایی کاشانی این مسابقات در وزن 57 کیلوگرم ابتدا کشتی گیری ار اوکراین را 10 بر صفر مغلوب کرد و سپس در دومین دیدار خود حریف قزاقستانی را 12 بر 2 مغلوب کرد و در سومین مسابقه حریف آمریکایی خود را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.
 رمضانی در نیمه نهایی و فینال مسابقات نیز کشتی گیر ترکیه را 13 بر صفر شکست داد و با اقتدار عنوان قهرمانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2023 قرقیزستان را به خود اختصاص داد.  
 قهرمانی علیرضا رمضانی سند نایب قهرمانی تیم ملی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2023 قرقیزستان را امضا کرد. 

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.