بیشترین حجم مصرف برق در اردستان مربوط به بخش کشاورزی است

رئیس اداره بهره‌برداری امور برق شهرستان اردستان گفت: با توجه به اینکه بیشترین مصرف برق شهرستان اردستان در بخش کشاورزی است، تابستان امسال تعدیل و خاموشی‌هایی را در این بخش انجام دادیم تا بتوانیم از خاموشی بخش عمومی و خانگی جلوگیری کنیم.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا «احمد پوربافران» بیان کرد: تابستان امسال با توجه به گرمای زیاد و افزایش شدید مصرف برق از لحاظ تأمین برق وضعیت سختی را در سطح کشور و طبیعتاً استان و شهرستان پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه مصرف امسال کشور به حدود ۷۰ هزار مگاوات رسید، گفت: این رقم مصرف در استان اصفهان به ۵۵۰۰ مگاوات رسید و شهرستان اردستان در اوج مصرف حدود ۳۲ مگاوات مصرف داشت که نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نداشته است.

رئیس اداره بهره‌برداری امور برق شهرستان اردستان، بیان کرد: برای همکاری بخش صنایع با اجرای طرح تعدیل برق، امسال بخش صنعتی شهرستان با محدودیت‌هایی مواجه بود و هفته‌ای یک تا دو روز خاموشی برق را برای این بخش اعمال کردیم. در صورتی که تمدید مجدد انجام نشود، محدودیت‌های برق صنایع تا ۲۹ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

پوربافران بیان کرد: با مجموعه برنامه‌های انجام شده در بخش مدیریت مصرف و همکاری بخش کشاورزی و تعدیل بخشی از روشنایی معابر شهرستان، تابستان امسال در بخش خانگی و عمومی با وجود اینکه در بسیاری از شهرستان‌های استان محدودیت‌هایی ایجاد شد، اما در اردستان خاموشی نداشتیم.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشترین مصرف برق شهرستان اردستان در بخش کشاورزی انجام می‌شود، تابستان امسال تعدیل و خاموشی‌هایی را در این بخش انجام دادیم تا بتوانیم از خاموشی بخش عمومی و خانگی جلوگیری کنیم. البته در تابستان گذشته در سطح شهرستان بخش مصرف خانگی همکاری خوبی را با امور برق نداشتند.

رئیس اداره بهره‌برداری امور برق شهرستان اردستان درباره گلایه شهروندان درباره تعدیل روشنایی معابر سطح شهر گفت: با توجه به کمبودی که وجود دارد و دستورالعمل مدیریت مصرف برق اگر تعدیل معابر اجرا نشود مجبور می‌شویم کمبودهایی که وجود دارد را از بخش عمومی و خانگی جبران کنیم. قبول داریم که برخی از خیابان‌های شهرستان تاریک است که یکی از راهکارها جایگزین کردن چراغ‌های «ال ای دی» با لامپ‌های گازی خواهد بود که مصرف کمتری دارد.

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.