دستگیری سارق اموال داخل خودرو در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری سارق اموال داخل خودرو با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری پیام کاشان «سرهنگ ایرج کاکاوند» بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اموال داخل خودرو در برخی محلات شهر کاشان،  بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 
 
وی گفت: سرانجام با انجام اقدامات ویژه پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و با جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه های سرقت،  سارق در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد. 
 
فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق گفت:  متهم دستگیرشده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۳ فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد
 
این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن رعایت اصول امنیتی برای وسایل خود از قراردادن وجوه نقد اشیا قیمتی و مدارک و هرگونه وسیله دیگری که باعث جلب توجه سارقان می شود در داخل خودرو خودداری کرده و درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.