عامل آتش زدن حوزه علمیه در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «ایرج کاکاوند» با اشاره به ایجاد ناامنی برخی از اشرار برای همشهریان کاشانی بیان کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و از این رو با هر کسی که بخواهد آسایش مردم را مختل کند با شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی یکی از مدارس حوزه علمیه شهر کاشان، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهم یا متهمین در دستور کار مأموران انتظامی و امنیتی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری عوامل اطلاعات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص امنیتی موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت متهم و محل اختفا آن را شناسایی و اقدامات اولیه در خصوص دستگیری وی صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کاکاوند گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به صراحت به انجام آتش سوزی عمدی حوزه علمیه و نشر آن در شبکه‌های معاند اقرار کرد.

وی گفت: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند به صورت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای برخورد با مخلان نظم عمومی سریع مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس منعکس کنند تا از هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری و برخورد قاطع شود.

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.