بهره‌برداری از ۶ واحد آموزشی در کاشان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: هم‌زمان با جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۶ واحد آموزشی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«علی محمد بارفروش» بیان کرد: مجموعه مدارس شهدای انرژی هسته‌ای با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال از سوی سازمان انرژی اتمی برای ارتقای علمی عموم جامعه ساخته و تجهیز شده است.

وی گفت: مجموعه مدارس شهدای هسته‌ای در زمینی به مساحت ۹۵۰ متر مربع و با زیربنای ۲۲۰۰ متر مربع در قالب چهارباب مدرسه با ۲۸ کلاس درسی، یک واحد پیش دبستانی، آزمایشگاه، کتابخانه و ورزشگاه در شهرک خاتم‌الانبیا ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، بیان کرد: مدرسه حاج علی عصار کاشانی نیز به همت این نیکوکار کاشانی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که شامل ۱۲ کلاس درس با زیربنای ۱۵۴۵ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۷۰۰مترمربع با ۱۰۰۰ مترمربع محوطه ساخته شده است.

بارفروش گفت: دبستان حاج علی عصار کاشانی شامل فضاهای جانبی اداری، نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه و اتاق دندانپزشکی است که پذیرای ۳۶۰ نفر از دختران دانش‌آموز دوره ابتدایی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان با تقدیر از مشارکت خیرخواهانه نیکوکاران کاشان، بیان کرد: تفاهم‌نامه ساخت دومین مدرسه توسط حاج علی عصار کاشانی در کاشان منعقد شده است.

وی گفت: دبیرستان پسرانه مصطفی الوانکاریان و پسران ششمین واحد آموزشی است که همزمان با سال تحصیلی جدید با زیربنای یک هزار متر مربع، ۹ کلاس درس و فضاهای اداری با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.