حال جامعه زمانی خوب خواهد بود که حال هنرمند خوب باشد

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری پیام کاشان«سعید ضابطی» در آیین بازگشایی هنرستان هنر‌های زیبای پسران کاشان بیان کرد: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را در سال تحصیلی جدید نوید بخش روز‌های خوب آینده دانست.

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، شجاعت، مقاومت، ایثارگری و جانفشانی نوجوانان و جوانان غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

ضابطی با اشاره به این که هنر در کشور زنده و پویا و ماندگاراست،بیان کرد: هنر، ارزش آفرین و تعالی بخش جامعه است و این هنرمندان هستند که در جامعه اندیشه سازی می‌کنند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان این مدرسه را یکی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان دانست و گفت: رسالت تولید آثار فاخر، اثرگذار و ارزشی را بر عهده دارد.

ضابطی با اشاره به اینکه حال جامعه زمانی خوب خواهد بود که حال هنرمند خوب باشد، بیان کرد: هنر خوب و متعالی، هنری است که بتواند توسعه بشری و شهری را به دنبال داشته باشد.

وی با تقدیر از تلاش و زحمات مدیریت و معلمان هنرستان برای دایر کردن کلاس‌های هنرستان پسرانه هنر کاشان، لازمه پیشرفت را نگاه عاشقانه به ساحت هنر دانست و گفت: هنرجویان با استفاده از ذوق هنری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اساتید و داشته‌های هنرمندان شهرستان در مسیر رشد و ارتقاء هنری دارالمؤمنین کاشان تلاش کنند.

شایان ذکر است، به مناسبت تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس دفاع مقدس و میز ادوات جنگی و دفاعی نیز در محل هنرستان هنر‌های زیبای پسران کاشان بر پا شد.

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.