راه‌اندازی «استودیو کشاورز» در کاشان

رئیس اداره ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کاشان از راه‌اندازی و فعالیت «استودیو کشاورز» با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و طرح ایده‌های نوین به فعالان حوزه کشاورزی خبر داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا «نادر مزینی» بیان کرد: استودیو کشاورز با همکاری متخصصان علمی و فنی، برنامه‌های آموزشی و ترویجی مناسب در جهت آموزش و رفع مشکلات بهره‌برداران و ارائه توصیه‌های کارشناسی به فعالان حوزه کشاورزی تولید و پخش خواهد کرد.

وی گفت: تعامل نزدیک‌ واحدهای اجرایی و تحقیقاتی، افزایش علم و فناوری مدرن در عرصه تولید و داشت، مشاوره به کشاورزان به منظور افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی، از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی استودیو کشاورز در شبکه برکت و شبکه استان اصفهان است.

رئیس اداره ترویج جهاد کشاورزی کاشان، بیان کرد: گسترش فناوری‌های مدرن اطلاعات و ارتباطات فرصتی برای آموزش بهره‌برداران است و با توجه به ظرفیت‌های موجود، شبکه برکت در بستر اینترنت در مرکز استان‌ها راه‌اندازی شده و کاشان، اولین شهرستان است که به فعالیت در این حوزه اقدام کرده است.

مزینی گفت: برنامه‌های آموزشی ما تقاضامحور و بر اساس نیاز کشاورزان طراحی و اجرا می‌شود و جامعه هدف و علاقه‌مندان علاوه بر شبکه آموزش با استفاده از کامپیوتر یا تلفن‌های هوشمند اندروید می‌توانند این برنامه‌ها را در هر نقطه از کشور دریافت کنند.

وی بیان کرد: آموزش کشاورزان یکی از برنامه‌های محوری جهاد کشاورزی است و در نیمه نخست سال جاری ۱۶ کارگاه آموزشی با حضور ۳۵۰ نفر از بهره‌برداران حوزه کشاورزی برگزار شده که ۱۶۰ نفر آنها بانوان بوده‌اند.

رئیس اداره ترویج جهاد کشاورزی کاشان، گفت: بهره‌برداران نیازمند اطلاعات کاربردی و مهارتی با حضور متخصصان حرفه خود هستند و برنامه‌های آموزشی محدود به ارائه اطلاعات نظری و تئوری جوابگوی نیاز آنها نیست.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.