29 متهم تحت تعقیب و محکوم متواری در کاشان شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش کاشان فردا به نقل از پایگاه خبری پیام کاشان «سرهنگ ايرج كاكاوند» بیان کرد: طرح امنيت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خيز و دستگيری سارقان و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر روز گذشته در حوزه استحفاظی كلانتری ۱۴ناجی آباد شهر كاشان به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در اين راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام اقدام‌های هوشمندانه پليسی موفق به شناسايی و دستگیری ۴سارق ، ۹خرده‌فروش مواد مخدر، یک زندانی فراری و ۱۵ مخل نظم و آسایش شهروندان شدند.

این مقام انتظامی در ادامه از کشف و ضبط مقداری انواع مواد مخد، دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه خودرو مسروقه خبر داد و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدام‌های قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدام‌های قانونی به مرجع قضایی تحويل داده شدند، مهم‌ترين هدف اجرای اين گونه طرح‌ها را افزايش نظم، آرامش و جلب رضايتمندی مردم بیان کرد و با قدردانی از همراهی مردم در اين راستا، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تماس با مرکز فوريت‌های ۱۱۰ با پليس در ميان بگذارند.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.