والدین دانش آموزان کاشانی از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «سعید آستانه» با اشاره به اینکه مهمترین هدف مجموعه تاکسیرانی کاشان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که شهروندان کاشانی همزمان با شروع سال تحصیلی با آن مواجه هستند قیمت سرویس مدارس برای مدارس است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت تاکسیرانی کاشان به صورت جدی به حوزه نظارت و کنترل سرویس مدارس وارد شده است، گفت: تمام اقدامات انجام شده در راستای رفع دغدغه‌های والدین دانش آموزان است.

مدیر تاکسیرانی کاشان با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس باید از تاکسیرانی مجوز داشته باشند، بیان کرد: نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس بسیار جدی است و با تخلفات مرتبط با سرویس مدارس برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکسیرانی کاشان به سلامت روحی و روانی و اخلاقی رانندگان سرویس مدارس تاکید دارد، بیان کرد: نرخ سرویس دانش آموزان طبق تعرفه اعلام شده باید باشد و در صورت عدم رعایت توسط رانندگان محترم و یا شرکت‌هایی که سرویس مدارس را تأمین می‌کنند با آنها برخورد جدی و قانونی می‌شود.

آستانه با اشاره به اینکه نرخ مصوب سرویس مدارس اعلام شده است، گفت: والدین از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ سرویس مدرسه برای سال تحصیلی جاری وظیفه جابه‌جایی دانش آموزان را در کاشان بر عهده دارند، بیان کرد: از زحمات پلیس راهور کاشان هم بابت همکاری با مدیریت تاکسیرانی تشکر می‌کنیم.

مدیر تاکسیرانی کاشان گفت: از والدین کاشانی می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با مراجعه حضوری و یا از طریق شماره تلفن ۵۵۲۳۶۰۶۰ داخلی ۲۰۸ اطلاع دهند تا موضوع از طریق همکاران ما پیگیری شود.

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.