مسیرهای دسترسی به رینگ دور میدان ولیعصر (عج) کاشان مسدود است

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «کیومرث محمدپور» با اشاره به مطالبات مردمی در ارتباط با بهسازی میدان ولیعصر (عج) کاشان بیان کرد: به منظور حل مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های موجود بهسازی این میدان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: تمام ورودی‌ها به میدان ولی عصر (عج) کاشان از امروز ۱۷ آبان‌ماه مسدود شده و دوربرگردان‌ها جهت تغییر مسیر باز است.

شهردار کاشان بیان کرد: شهروندان جهت دسترسی از بلوار شهدا به مرکز شهر باید از میدان نوش آباد به بلوار سردار شهید فارسی و تقاطع سردار شهید معمار انتخاب مسیر کنند.

وی دسترسی شهروندان برای ورود به بلوار نوش‌آباد را از طریق راستگرد بلوار سردار شهید خادمی قبل از میدان ولی عصر (عج) عنوان کرد و گفت: برای دسترسی از راوند به میدان شهید منتظری و از خلیج فارس به تقاطع سردار شهید معمار و مسیرهای عبوری مستقیم ضرورتاً از مسیر زیرگذر استفاده شود.

محمدپور گفت: پیشنهاد می‌شود انتخاب مسیر از سمت راوند به مرکز شهر در قالب تغییر مسیر در تقاطع معمار به سمت میدان جهاد صورت گیرد.

وی مسیر جایگزین برای دسترسی از بلوار شهید مطهری به بلوار سردار شهید خادمی را مسیر خیابان تربیت و خیابان شهید زیارتی عنوان کرد.

شهردار کاشان بیان کرد: این عملیات در قالب اجرای دو هزار و ۲۰۰ تن آسفالت دور میدان شروع می‌شود.

وی گفت: این عملیات با همکاری شهرداری منطقه دو به منظور تکمیل و رفع نقص‌های فنی و اجرایی پروژه زیرگذر در میدان ولیعصر (عج) در مساحت هفت هزار متر مربع انجام می‌شود.

محمدپور اعتبار مورد نیاز برای اجرای این عملیات را بالغ بر ۴ میلیاردتومان ذکر و بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی، تلاش می‌‎شود این عملیات در کمترین زمان ممکن به اتمام رسد.

 

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.