تقدیر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای ایران از مدیر امور فرهنگی آبفای کاشان

به گزارش کاشان فردا «هاشم امینی» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اهداء لوح تقدیری از تلاشها و اهتمام «سیدمحمد مسافری» مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آبفای کاشان در پیشرفت حوزه فرهنگ تقدیر کرد.
مسافری در گردهمایی سالانه مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات صنعت آب و فاضلاب به عنوان «مسئول فرهنگی شایسته تقدیر» معرفی شد و امروز در اختتامیه این گردهمایی مورد تقدیر قرار گرفت.
گردهمایی سالانه مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات شرکت های آبفا از روز سه شنبه تا پنج شنبه در مشهد مقدس با حضور مشاور فرهنگی وزیر نیرو ، مسئول فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد.
«سید محمد مسافری» پس از دریافت این لوح سپاس گفت: قداست آب ریشه در باورهای مذهبی و ملی جامعه ایرانی دارد. آب در باور دینی ما یک آیه مقدس الهی است و در آیات و روایات زیادی درباره اهمیت آن سخن گفته شده است و به نظر ما یکی از رسالتهای امور فرهنگی دینی آبفا، تبیین نگاه دین به آب برای جامعه دیندار است.
مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای کاشان تصریح کرد: باید میان فعالیت فرهنگی یک مرکز فرهنگی خارج از آبفا با امور فرهنگی این شرکت تفاوت‌هایی وجود داشته باشد و لذا ما ترویج روش مصرف بهینه با تکیه بر منابع دینی و مذهبی را یکی از رسالتهای مهم خود می‌دانیم و از هر طرح فاخری در این حوزه استقبال می‌کنیم.
مسافری کسب عنوان مسئول فرهنگی شایسته تقدیر را حاصل یک کار جمعی در مجموعه آب و فاضلاب کاشان دانست و ضمن تشکر از ائمه جماعات، مدیرعامل و شورای فرهنگی این شرکت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم طرح‌های ابتکاری کاشان در حوزه فرهنگی در مجموعه وزارت نیرو مورد توجه قرار گیرد و کاشان به عنوان مبتکر طرح‌ها و برنامه‌های نوین در این حوزه شناخته شود.

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.