المپیاد ورزشی بسیج اساتید کشور در کاشان آغاز شد

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری فارس «حمیدرضا تفویضی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کاشان در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیج اساتید کشور در کاشان بیان کرد : ۱۵۰ استاد در چهار رشته تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این المپیاد برای نخستین‌بار در کاشان و به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: کاشان در این دوره از المپیاد، میزبان اساتیدی از ۳۱ استان کشور است که در چهار رشته تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و امیدواریم این مهم اولین گام برای احیای تفکر بسیجی در بستر دانشگاه فنی و حرفه‌ای باشد.

به گفته وی،  اجرای این برنامه فتح بابی برای ترویج و توسعه تفکر بسیج در جامعه باشد، زیرا اگر تفکر بسیج در جامعه نباشد مشکلات برطرف نمی‌شود.

تفویضی بیان کرد: در فرآیند آموزش مولفه‌های مختلفی تاثیرگذار است، اما آنچه درس را در ذهن دانشجو نهادینه می‌کند، خود استاد است. از این رو آنچه لازم بود در این دوره به آن توجه شود ایجاد انگیزه برای اساتید بود و بر این اساس کار تیمی خوبی محقق شد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از فارس؛ المپیاد ورزشی بسیج اساتید در کاشان به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش آقایان و خانم‌ها از امروز به مدت سه روز با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار و ۵۰ مهمان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در چهار رشته تفنگ بادی، تفنگ تپانچه، دارت و مسابقات ایستگاهی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رویکرد این مسابقات، مسابقات همگانی بوده تا اساتید بیشتری در آن شرکت کنند، به نحوی که در بخش مسابقات ایستگاهی در هفت ایستگاه شامل حرکت با توپ بسکتبال، پرتاب توپ بسکتبال، حرکت روی تخته تعادل، ضربه توپ به سمت دروازه، دو سرعت و غیره به مسابقه می‌پردازند.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.