دستگیری ضارب محیط بان اردستانی

سرپرست دادگاه عمومی بخش زواره بیان کرد: پس از حضور متهم پرونده محیط‌بان مجروح در مرجع قضایی و تفهیم اتهام نامبرده با دستور قضایی شکارچی مجرم بازداشت شد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا «علی نهادی» گفت: پس از حضور متهم پروندهِ محیط‌بان مجروح در مرجع قضایی و تفهیم اتهام نامبرده با دستور قضایی، شکارچی مجرم بازداشت و به زندان نایین منتقل شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا با قاطعیت تمام از حقوق عامه دفاع می‌کند و با افرادی که جان و مال دیگران را بی‌محابا فدای خواسته‌های شخصی خویش می‌کنند قاطع برخورد می‌شود، گفت: هشدار می‌دهیم که برخورد با افراد متجری، سخت و بدون اغماض و مسامحه خواهد بود.

سرپرست دادگاه عمومی بخش زواره در پاسخ به این سؤال که برخورد دستگاه قضایی با متهمین این پرونده چگونه خواهد بود، بیان کرد: کار دادگاه و دستگاه قضایی شتاب‌زده نیست و مطمئناً لطمات روحی وارده به جامعه و خانواده محیط‌بان مصدوم جبران خواهد شد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا همچنین رئیس اداره محیط زیست شهرستان اردستان در خصوص آخرین وضعیت محیط‌بان مجروح گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده حال عمومی محیط‌بان اداره محیط زیست شهرستان اردستان در حال بهبودی است و امیدواریم هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شود.

حسین شواخی بیان کرد: اداره محیط زیست شهرستان اردستان دارای هشت محیط‌بان است و از دستگاه قضایی اردستان و زواره می‌خواهیم با توجه به اینکه نیروهای این اداره ضابطان دادگستری هستند احکام بازدارنده‌ای نسبت به متخلفان و شکارچیان داشته باشند.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.