10 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام بزرگراه کاشان نیاز است

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری فارس «بهزاد شاهسوندی» معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت اجرایی بزرگراه کاشان بیان کرد: این پروژه مسیر کاشان به سمت مشهد اردهال– جمکران– برزک– ورکان و موته را شامل می‌شود.

وی گفت: به دلیل وجود ترافیک‌های سنگین در محورهای شهرستان کاشان، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگی در این شهرستان کرده است که اجرای باند دوم این محور از جمله این پروژه‌هاست همچنین احداث پل‌هایی با دهانه‌های بزرگ و کوچک نیز بخشی از این پروژه محسوب می‌شود.

شاهسوندی گفت: با اقدامات به عمل آمده ۱۰ کیلومتر از این محور دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۴۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است، بیان کرد: برای تکمیل این ۱۰ کیلومتر از پروژه کاشان- برزک-ورکان – موته به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: از جمله اقدامات انجام شده شامل ۶۵۵ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۰۰ هزار مترمکعب خاکریزی، ۳۵ هزار مترمکعب زیراساس و ۴۴ هزار مترمکعب اساس بوده است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: پروژه فوق از جمله پروژه‌های مهم در دست اجرا در شمال استان اصفهان است که در تلاش هستیم ۱۰ کیلومتر از آن را در دهه فجر سال جاری به مرحله افتتاح برسانیم.

وی گفت: استان اصفهان به عنوان یکی از مقاصد عمده گردشگری کشور با ۱۰۷ هزار کیلومتر مساحت و همجواری با ۹ استان و به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از اهمیت تردد بالایی برخوردار است.

شاهسوندی بیان کرد: این استان، با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، رتبه نخست حمل بار و مقام سوم حمل مسافر را در کشور داراست همچنین بیش از ۱۰ درصد حمل و نقل کشور از استان اصفهان می‌گذرد، از این رو ساخت و ارتقاء راه‌های استان در اولویت است.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.