۵ میلیارد ریال داروی حیاتی خارج از شبکه در کاشان کشف شد

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری فارس «رحمت‌الله ابوذری» رئیس تعزیرات حکومتی کاشان  ضمن اشاره به کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کاشان بیان کرد: بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت از متخلفان نظیر معدن‌داران، جایگاه‌داران و سایر افراد کشف شد که خارج از ضوابط دولتی عرضه می‌شد.

وی با بیان اینکه، این کشفیات  تحت عنوان قاچاق سوخت در حال رسیدگی در اداره تعزیرات حکومتی است، بیان کرد: هفت پرونده اخیرا از پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان جهت رسیدگی ارجاع شده و این پرونده‌ها شامل عرضه سوخت خارج از ضوابط دولتی بوده است.

ابوذری با اشاره به اینکه، تمامی تخلفات در سطح شهرستان کاشان رسیدگی می‌شود، گفت: ارزش ریالی سوخت کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال است،  همچنین پرونده‌ها در حال رسیدگی است و میزان جریمه این پرونده‌ها به بیش از ۴۵ میلیارد ریال می‌رسد.

رئیس تعزیرات حکومتی کاشان  با بیان اینکه، ارزش داروهای کشف شده نیز به بیش از پنج میلیارد ریال می‌رسد، بیان کرد:  از تمامی واحدهای صنفی درخواست می‌شود برابر قانون اقدام کنند و در صورت وصول هرگونه گزارش به صورت جدی با متخلفان در این زمینه برخورد صورت می‌پذیرد.

 

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.