مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان فروش تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی باشند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نسبت به اقدام برخی افراد سودجو در زمینه فروش اقلام و تجهیزات ایمنی هشدار داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا «روح‌الله فدایی»بیان کرد: اشخاصی با عنوان‌های دروغین شامل مأمور آتش‌نشانی و نمایندگان شرکت وابسته به این سازمان به صورت حضوری و یا تلفنی سعی در عرضه و فروش اقلام و تجهیزات ایمنی دارند.

وی گفت: شهروندان توجه داشته باشند، افرادی که با مراکز صنعتی، درمانی و مسکونی ارتباط گرفته و قصد فروش کپسول خاموش کننده (اطفاء حریق)، سیستم‌های اعلام آتش‌سوزی و سامانه‌های ایمنی آتش‌نشانی را دارند، مورد تأیید سازمان آتش‌نشانی نیستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی هیچ‌گونه مراجعه حضوری یا تماس تلفنی بدون درخواست مردم ندارد و کلاهبرداران تنها یک شماره تلفن که اغلب تلفن همراه است را ارائه می‌کنند در حالی که آدرس‌ها و شماره‌های تلفن غیرواقعی است.

فدایی گفت: وقتی یک کپسول آتش‌نشانی به درستی عمل نکند باعث افزایش میزان خسارت شده و جان شهروندان را به خطر می‌اندازد زیرا  انتخاب، شارژ یا تعویض این کپسول‌ها نیازمند شرایط محیطی است که در تعیین اندازه، حجم و ماده خاموش‌کننده داخل کپسول نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت برخورد با این افراد به عنوان کارشناس آتش‌نشانی با لباس فرم یا بدون لباس فرم آتش‌نشانی، با شماره‌های ۱۱۰ یا ۵۵۱۲۵ داخلی ۲ (روابط عمومی آتش‌نشانی) تماس گرفته و  کلاهبرداران را معرفی کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: شهروندان دقت داشته باشند تا فریب این کلاهبرداران را نخورده و برای استفاده از خدمات پس از فروش لوازم آتش نشانی فقط به مراکز معتبر مراجعه کنند.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.