بازسازی چهار میدان کاشان

شهردار کاشان گفت: میدان‌های شهری یکی از جلوه‌های زیبایی شهر است و مدیریت شهری با رویکرد بهبود وضعیت دیداری و منظر شهری با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال، عملیات بهسازی پنج میدان شهر را آغاز کرده است.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا «کیومرث محمدپور»بیان کرد: بهسازی میدان شهیدان زارع مجرد، با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در مساحت ۶۷۵۰ مترمربع شامل عملیات تخریب، جمع‌آوری، ساخت پیاده‌رو، اجرای فضای سبز، اجرای آب‎نما در میدان و نصب المان است.

وی درباره بهسازی میدان درب عطاء، گفت: مساحت این پروژه ۱۲۵۶ متر مربع است و برای اجرای آن ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که شامل اجرای سنگ فرش، ساخت آب‌نمای جدید، اجرای فضای سبز و نصب المان در این میدان می‌شود.

شهردار کاشان بیان کرد: عملیات بهسازی میدان امام حسن(ع) نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است که مساحت کل پروژه ۲۸۷۵ متر مربع است و ساخت آب‌نما، اجرای فضای سبز و نصب و اجرای المان در مرکز میدان در دستور کار قرار دارد.

محمدپور بیان کرد: بهسازی میدان سرباز، در راستای اصلاح و استانداردسازی ترافیکی میدان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال آغاز شده است و در قالب ۱۵۰۰متر طول جدول، ۱۰۵۰۰مترمربع زیرسازی، ۱۰۵۰۰مترمربع آسفالت، بلوک فرش، فضای سبز، جابجایی تأسیسات، خاکبرداری و بتن‌ریزی انجام می‌شود.

وی گفت: رضایت‌مندی شهروندان مهم‌ترین سرمایه و تکیه‌گاه برنامه‌های شهرداری است و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین بازه زمانی، طرح‌های عمرانی به بهر برداری برسد.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.