اجرای طرح «تاکسی کتاب» در کاشان

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «سعید آستانه» با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم بیان کرد: بر این اساس طرح «تاکسی کتاب» در سطح شهر کاشان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود، گفت: در ابتدا این طرح در تعدادی از تاکسی‌های درون شهری و برون شهری کاشان اجرا می‌شود و در صورتیکه متقاضیان اجرای این طرح افزایش یابد، آن‌را گسترش خواهیم داد.

مدیر تاکسیرانی کاشان با اشاره به اینکه از پوستر این طرح با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر کاشان رونمایی شده است، بیان کرد: به منظور رونق کتابخوانی از طریق این طرح ۲٠ دستگاه از ناوگان تاکسیرانی شهرداری کاشان به باکس و کتاب‌های قطع رُقعی با موضوع کودک و نوجوان، معرفی شهدا، مهارت‌های اجتماعی و شهروندی، شعر و ادبیات و کتاب با محوریت خانواده مجهز شد.

وی گفت: همزمان با اجرای این طرح در کاشان از سوی فروشگاه ساربوک به دوستداران و علاقه‌مندان کتاب، بن‌های تخفیف توسط رانندگان هدیه می‌شود.

آستانه بیان کرد: مدیریت تاکسیرانی شهرداری کاشان از تمام ظرفیت خود در جهت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده می‌کند.

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.