اهدای ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت در اردستان

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «منصور خانی» با اشاره به ۱۳ آذر روز جهانی داوطلب، بیان کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری مبلغ یک میلیارد و نهصد میلیون ریال کمک‌های درمانی و دارویی به مددجویان پرداخت شده است.

وی گفت: ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت در قالب طرح ارمغان مهر به ارزش یک میلیارد و هفتاد و پنج میلیون ریال اهدا شده و ارائه خدمات در قالب ایستگاه سلامت به ارزش بیش از هشتصد میلیون ریال نیز انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان بیان کرد: تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و بیست و هفت میلیون و پانصد هزار ریال از دیگر اقدامات انجام جمعیت هلال احمر اردستان بوده است.

خانی با اشاره به اعزام ۲ مرحله کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار شهرستان،گفت: در این ۲ مرحله، خدمات پزشکی، آموزشی و حمایتی به ارزش هشتصد و هفت میلیون ریال به افراد ارائه شده همچنین بیش از پانصد میلیون ریال کمک‌های مردمی جهت آسیب دیدگان از حوادث جمع آوری شده است.

وی گفت: برگزاری ۲۳ دوره آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، مخاطرات و پایه داوطلبی برای ۴۶۵ نفر داوطلب نیز از اقدامات جمعیت هلال احمر اردستان در ۹ ماهه اول سال جاری بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان بیان کرد: واحد داوطلبان این جمعیت با ۱۰ خانه هلال در سطح شهرستان با هدف ارتقای سطح ایمنی و ارتقای سطح آگاهی مردم در حال فعالیت هستند.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.