خادمیاران رضوی عروس آران و بیدگلی را راهی خانه بخت کردند

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری فارس «عباس آذرباد» دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل بیان کرد: کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده این شهرستان در تعامل و هم افزایی با خادمیاران و یاوران کانون محلی شمس الشموس پس از حدود دو ماه پیگیری مستمر در اقدامی خداپسندانه و نوع دوستانه توانستند جهیزیه نوعروس سادات را با شعار «کرامت رضوی، عشق فاطمی، مِهرمادری» تامین و موجبات آغاز زندگی مشترک این زوج آران و بیدگلی را فراهم کنند.

 وی گفت: خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل با این اقدام خداپسندانه حدود ۸۰ درصد از لوازم ضروری منزل عروس به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال را تهیه و در چهارشنبه امام رضایی با حفظ کرامت انسانی به خانواده عروس تحویل دادند.

آذرباد با تاکید بر انجام فعالیت‌های شاخص و برجسته مستمر اعضای کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل در تعامل و هم افزایی با کانون محلی شمس الشموس بیان کرد: این دو کانون از کانون‌های فعال و شاخص شهرستان در محرومیت زدایی و  گره‌گشایی از مشکلات و مسائل امور بانوان و خانواده در شهرستان هستند.

وی گفت: همچنین به همت خادمیار کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل وام قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی با حفظ کرامت انسانی جهت پرداخت بدهی یک خانواده آبرومند در چهارشنبه امام رضایی تقدیم شد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خالصانه و صادقانه خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگل به‌ویژه کانون‌های بانوان و خانواده و شمس الشموس بیان کرد: همبستگی، انسجام و همکاری مضاعف خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان فقط در ماه گذشته محرومیت زدایی بیش از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی احسان‌جویان را رقم زد که بیشترین رقم ریالی آنرا در عرصه سلامت هزینه شد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری فارس، آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی دارای ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی  ۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.