راه اندازی کلینیک آموزش و پیگیری بیمار در بیمارستان شهید بهشتی

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «سید رامین مدنی» با اشاره به وجود کلینیک‌های مختلف در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باید به آن اهتمام جدی داشت آموزش بیماران است.

وی گفت: کلینیک آموزش و پیگیری بیمار با هدف آموزش خودمراقبتی و پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن غیرواگیر (مانند دیابت، فشارخون بالا، سکته مغزی، سکته قلبی، بیماری‌های مزمن انسدادی ریه، نارسایی قلب، سرطان‌ها، نارسایی مزمن کلیه و غیره) راه اندازی شده است.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان بیان کرد: یکی از سنجه‌های مهم در ارتقا رضایت‌مندی مراجعین و کاهش آمار مراجعات بعدی به بیمارستان، پیگیری‌های پس از ترخیص است که واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار این وظیفه را اجرایی خواهد کرد.

وی گفت: راه‌اندازی این واحد در بیمارستان، نشان از برنامه‌ریزی مدون و نگاه توسعه‌یافتۀ مسئولان حوزۀ درمان و پرستاری است و با پتانسیل موجود در این مرکز درمانی، قطعاً نتایج مطلوبی از اجرای این طرح حاصل خواهد شد.

مدنی بیان کرد: امیدواریم با تداوم روند بهسازی و تجهیز این مرکز درمانی شاهد افزایش رضایت‌مندی مراجعین و ارتقا کیفیت خدمات باشیم.

وی گفت: واحد کلینیک آموزش و پیگیری بیمار این مرکز در طبقه همکف بیمارستان شهید بهشتی کاشان، روبروی واحد طب فیزیکی (اکوی سابق) واقع شده است.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.