دستگیری ۳۲ مخل نظم با اجرای طرح امنیت محله محور در کاشان

به گزارش کاشان فردا به نقل از خبرگزاری مهر «سرهنگ ایرج کاکاوند»با اشاره به اینکه آسایش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است،بیان کرد: برای تأمین امنیت شهروندان کاشانی همه تلاش خود را بکار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در کاشان گفت: در راستای اجرای این طرح ۳۲ مخل نظم و امنیت عمومی و سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد:طرح امنیت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید شهر کاشان به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدام‌های هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ مخل نظم و امنیت عمومی، هفت خرده‌فروش مواد مخدر، دو سارق و دو مالخر اموال مسروقه و کشف مقادیری انواع افیونی شدند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه متهمان پس از تحویل پرونده متشکله برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بیان کرد: مهم‌ترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد قاطع با مخلان آسایش مردم عنوان کرد.

وی همچنین گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید کاشان، سارقی که در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت اموال باغات حومه شهر کاشان می‌کرد و اموال مسروقه را به فردی مالخر به فروش می‌رساند دستگیر و از مخفیگاه مالخر اموال مسروقه زیادی کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد: برابر قانون، مجازات فرد مالخر اموال مسروقه، حبس از شش ماه تا سه سال و ۷۴ ضربه شلاق است.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.