کشته و زخمی شدن ۱۲ نفر درپی واژگونی یک خودرو در اتوبان کاشان – قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: واژگونی و آتش‌سوزی یک دستگاه ون در اتوبان کاشان – قم منجر به مرگ هفت نفر و مصدوم شدن پنج نفر از سرنشینان شد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا «روح‌الله فدائی»گفت: با تماس شهروندان با شماره ۱۲۵ ستاد فرماندهی، بروز آتش‌سوزی و واژگونی یک خودرو در ساعت ۱۳:۳۴ دقیقه امروز گزارش شد. تیم‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره ۳ ، ۴ و ۵ کاشان و شهر مشکات به محل حادثه رفتند.

او بیان کرد: گستردگی آتش‌سوزی پس از واژگونی خودرو، مرگ هفت نفر و مصدومیت پنج نفر را درپی داشت. با همکاری تیم‌های جمعیت هلال احمر، رهاسازی انجام شد و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز گفت: نیروهای اورژانس مصدومان حادثه واژگونی و سوختگی یک دستگاه ون سواری در اتوبان امیرکبیر را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

مهرداد فرزندی‌پور بیان کرد: پنج نفر مصدوم حادثه پس از ایمن‌سازی و اقدامات درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس توسط دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

او گفت: حال مصدومان انتقالی نسبتاً مساعد گزارش شده و علت حادثه توسط عوامل راهنمایی رانندگی در حال بررسی است.

 

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.